تبریک به مردم آمریکا

پیام تبریک رییس‌جمهور گرجستان گیورگی مارگلاشویلی به مردم آمریکا به مناسبت روز استقلال این کشور

به گزارش اینترپرس نیوز رییس‌جمهور گرجستان گیورگی مارگلاشویلی به مردم آمریکا در روز استقلال ایالات متحده تبریک گفت. این تبریک در پی نامه ای رسمی از دفتر رییس‌جمهور گرجستان به دفتر دونالد ترامپ ریاست جمهوری آمریکا فرستاده شد که طی آن بابت حمایت های ایالات متحده از گرجستان نیز تقدیر و قدردانی شده است

متن نامه

InterPressNews توسط اداره ریاست جمهوری مطلع شد که رييس جمهور ماربرلاواسوالی نامه رسمی تبریک به دونالد تامپف، رئیس جمهور آمریکا، با تشکر از حمایت ایالات متحده از استقلال گرجستان، توسعه دموکراتیک، حاکمیت، تمامیت ارضی، و آرمان های اروپا و اقیانوس اطلس را ابراز داشت.

“عزت شما، من خوشحالم که به مناسبت روز استقلال ایالات متحده آمریکا به شما تبریک می گویم.
تصویب اعلامیه استقلال در سال 1776 نقش تعیین کننده ای ایفا کرد و پایه های عصر جدیدی را در ایالات متحده و همچنین در کل دنیا گذاشت. ایالات متحده همواره از آزادی و آزادی دیگر کشورها و همچنین ستون اصلی صلح و ثبات در سراسر جهان بوده است. با توجه به محیط زیست آشفته و ماندگار، من همچنان با اعتماد به نفس باقی می ماند که تحت رهبری شما، ایالات متحده موفق خواهد شد از طریق چالش های موجود و به پیشرفت های جدید خود دست یابد.
با استفاده از این فرصت، اجازه دهید دوباره تأیید کنم که گرجستان همواره طرفدار ایالات متحده خواهد بود. دوستی تاریخی ما غیر قابل برگشت است، ملت های ما به طور مشترک با چالش های مختلفی روبرو می شوند تا از رفاه و امنیت مشترک محافظت کنند. ما سپاسگزار هستیم و از حمایت ایالات متحده به منظور تقویت کشور مستقل، توسعه دموکراتیک، موضع گیری بی نظیر حاکمیت گرجستان و تمامیت ارضی و آرمان های اروپایی و اروپایی و اقیانوس اطلس ما قدردانی می کنیم. من اطمینان دارم که از طریق تلاش های مشترک ما، دوستی و همکاری استراتژیک گرجستان و آمریکا در سال های آینده افزایش و تقویت خواهد شد.
جناب عالی، لطفا با اطمینان بیشترین احترام خود را همراه با بهترین آرزوهای من برای موفقیت بیشتر در تمام تلاش های خود و نیز صلح و رفاه مردم عادت آمریکایی بپذیرید. ”

همچنین نخست وزیر گرجستان ماموکا بختادزه نیز به مردم آمریکا در روز استقلال تبریک گفت
“از طرف دولت گرجستان، می خواهم به ایالات متحده آمریکا و هر آمریکایی روز استقلال را تبریک بگویم! ایالات متحده آمریکا دوست گرجستان است. پیوند میان دو کشور بر اساس ارزش های منحصر به فرد است، مانند آزادی، برابری، حاکمیت قانون و وفاداری به اصول دموکراتیک.

استقلال ارزش است، که در بسیاری از موارد برای مردم گرجستان مبارزه شده است. به همین دلیل ما می دانیم که قیمت آن بسیار گران است!

 

متن دیدگاه‌ها

mood_bad
  • هیچ نظری ثبت نشده است.
  • chat
    یک نظر ارسال کنید