برای سفر به گرجستان حتما باید هتل رزرو کرد؟

پارک ساعی تهران

این یک عنوان است

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

متن سربرگ خود را وارد کنید.

سلام ممنون از پیام زیباتون باعث دلگرمی و افتخار ماست که در خدمت شما باشیم.

باید عرض کنم که سال ۹۷ مشکلی نبود در مورد تردد از مبادی ورودی گرجستان تقریبا از سال ۲۰۱۹ سختگیریهای گرجستان شروع شد و از آن به بعد همه ایرانیها باید واچر هتل بلیط رفت و برگشت پول به اندازه کافی و بیمه مسافرتی به همراه خودشون داشته باشند.

چنانچه به سایت بوکینگ دسترسی دارید و می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید که خیلی خوبه اگر هم نه باید از آژانسهای داخل ایران کمک بگیرید و هتل براتون رزرو کنند در گرجستان و یا اینکه با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید و ازشون بخواهد که براتون هتل در گرجستان رزرو کنند.

هم به صورت انفرادی و صورت هم به صورت تور می توانید تشریف بیارین گرجستان به شرطی که مواردی که در بالا گفتم رو حتماً حتماً برای ورود به گرجستان رعایت کنید.

در مورد سوال آخرتون که فرمودید آشنایی دارید که ایشون اقامت گرجستان رو دارن باید عرض کنم که خیر ایشون نمیتوانند برای شما کاری انجام بدهند و شما حتماً باید هتل رزرو کنید

مهرزاد هستم / مشاور و راهنمای شما در گرجستان
اگر نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر داشتید حتما با من تماس بگیرید. تماس با ما

پاسخ به سوالات بیشتر

متن دیدگاه‌ها

  • سارا
    فوریه 10, 2023 در 5:11 ب.ظ

    اگر دوستمون از یک کشور دیگه بیاد به گرجستان و برای هر دوی ما هتل گرفته باشه، اما اطلاعات در واچر به نام خودش باشه، در این صورت با ارائه‌ی همون واچر میشه وارد شد؟

chat
یک نظر ارسال کنید